Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при ускорение.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при ускорение.

    Здравейте,
    Имам следния проблем, който се проявява от време на време, дори бих казал рядко.
    При силно ускорение (газ до ламарината) колата в един момент сякаш спира да ускорява. Ръмжи, но не дърпа. Мисля, че обикновено се случва до 3000 оборота. Някакви идеи какво може да причинява тази дупка? Колата е алфа 147 ТС.

  • #2
    Абе незнам точно какво може да е при тебе,но при мене (алфа 147 1.6 105 к.с.) въобще не дърпа.Казаха ми, че най вероятно е от дибитомера.На диагностиката илиза че не работи правилно и така харче повече и ненабира.Събирам парички да видя дали ще се оправи това нещо като го сменя.Дано да се опраи.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 105ph

    Comment


    • #3
      Като цяло до 3000 об. ТС моторите без чип само ръмжат и не дърпат..., ако я караш в обороти 4000-5000об. ПОВЯРВАЙ ми дърпа! Друг е въпрса дали вариатора ти е здрав. Ако не усещаш по-добра динамика след 3000 об...значи има нещо гнило в цялата схема около вариатора..., може да не е зацепена колата като хората итн (кабели, свещи)...

      Относно дебитомера...В момента карам с умрял дебитомер (установено след диагностика черно на бяло)...и симптомите при мен са...: Не особено бързо реагиране на подаване на газ, и въобще не много добра динамика....
      Например включвам 1-ва тръгвам с нормална газ до 3000об..сменям...2-ра и натискам педала на газта до ламарината и тя се чуди 2-3 секунди и тогава почва да набира.... И като цяло в доускоренията се усеща повечко...Събирам и аз $$$ да го сменям
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        да не правя нова тема ще питам тука.
        Искам да си разкача дебитомера и да пробвам без него/не става на всички алфи/
        въпроса ми е как да го разкача,като е угасена кошницата или на запалена? Възможно ли е да запише грешки?
        Идеята е да видя дали сутрин на студен мотор при първото палене ще ми "глъхне"
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Като цяло до 3000 об. ТС моторите без чип само ръмжат и не дърпат..., ако я караш в обороти 4000-5000об. ПОВЯРВАЙ ми дърпа! Друг е въпрса дали вариатора ти е здрав. Ако не усещаш по-добра динамика след 3000 об...значи има нещо гнило в цялата схема около вариатора..., може да не е зацепена колата като хората итн (кабели, свещи)...

          Относно дебитомера...В момента карам с умрял дебитомер (установено след диагностика черно на бяло)...и симптомите при мен са...: Не особено бързо реагиране на подаване на газ, и въобще не много добра динамика....
          Например включвам 1-ва тръгвам с нормална газ до 3000об..сменям...2-ра и натискам педала на газта до ламарината и тя се чуди 2-3 секунди и тогава почва да набира.... И като цяло в доускоренията се усеща повечко...Събирам и аз $$$ да го сменям
          Колата няма вариатор...така че той отпада като проблем. Със зацепването също няма проблем...както казах тази дупка в ускорението се получава рядко.

          Comment


          • #6
            АМи колега не си писал нищо относно какъв ти е мотора (освен 147 ТС) и дали си с или без вариатор и за това ти писах това за въпросния вариатор....Тогава даваш наред по списъка...: кабели, свещи... ??? Защо не отидеш на майстор, който си разбира от работата да ти направи една диагностика...тук може само да гадаем.

            Zimin Разкачаш буксата на дебитомера на загасена кола...Имай в предвид, че мойта направо почна да се дави и да придърпва като луда....като го бях разкачил един път...И ЗАПИСА ГРЕШКА!!!!! Светна ми и жълтата лампичка за проблем с двигателя... Добре, че след около 10 паления сама си изгасна, защото след като си включиш буксата обратно (пак на загасена кола) ЕКУ-то явно разбира, че проблема вече не съществува и след 10 паления (примерно) без да засича проблем....само трие грешката !
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
              да не правя нова тема ще питам тука.
              Искам да си разкача дебитомера и да пробвам без него/не става на всички алфи/
              въпроса ми е как да го разкача,като е угасена кошницата или на запалена? Възможно ли е да запише грешки?
              Идеята е да видя дали сутрин на студен мотор при първото палене ще ми "глъхне"
              И аз си правих експеримент да разкача дебитомера. Е колата изобщо не можа да запали след като му извадих буксата.
              Пробвах и при запалена кола да извадя самия дебитомер от тръбата - ефекта беше същия: колата изгасна.
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                Колата няма вариатор...така че той отпада като проблем. Със зацепването също няма проблем...както казах тази дупка в ускорението се получава рядко.
                TS без вариатор? Колега... айде моля!
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  TS без вариатор? Колега... айде моля!
                  Бе от всичко става и от вариатора и от сондата може ако не пуска достатъчно гориво грешки да има топ мощноста се губи от вариатора а той си е пари
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #10
                    Нека да помоля нещо който не му е ясно как работи вариатора нека да не коментира как заради него колите не вървят ако трака това не означава че не работи той продължава да си работи. Управлението на вариатора става с бубина (соленоид) ако той не работи или плунжерчето му е болкирало тогава може и да не се осеща дърпане след 3000 оборота. Но това може да се дължи и на кофти зацепване. А трябва да сте наясно с нещо Шибания дебитомер е консуматив който по принцип се сменя на около 100к км така че като за начало при проблеми с ускорението може да се види как реагира дебитомера в движение под товар при ускоряване и след това да се започне с диагнозите. Има и варианти за чистене на дебитомера но при цена на масовите от 130лв просто не си заслужава почистения дебитомер не е толкова добър колкото новия .
                    А и колегато спомена по горе и свещите те също издържат около 100к км оригиналните и на повечето коли дето са на реално до към 170к км даже са си оригиналните свещи никой не ги сменя
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      TS без вариатор? Колега... айде моля!
                      Алфа 147 ТС 105 к.с. мисля , че няма вариатор, но разбира се ако греша може да ме поправите. Ламбда сондите са чисто нови и двете. Единственото, което мен ме съмнява е дебитомера или свещите. За дебитомера мисля обаче, че симптомите са малко по различни и той дава отражение главно във високите обороти, а не в ниските, разбира се отново може да греша

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                        Алфа 147 ТС 105 к.с. мисля , че няма вариатор, но разбира се ако греша може да ме поправите. Ламбда сондите са чисто нови и двете. Единственото, което мен ме съмнява е дебитомера или свещите. За дебитомера мисля обаче, че симптомите са малко по различни и той дава отражение главно във високите обороти, а не в ниските, разбира се отново може да греша
                        Има вариатор колега. И 105 коня и 120 са с променливи фази на газоразпределение.

                        Относно дебитомера когато е извън строя дава грешни стойности в целия диапазон. В ниските се усеща повече. Във високите може да усетиш спад в мощноста при високите предавки и спад в максималната скорост.

                        Така или иначе спад в мощността от вариатора не може да има.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
                          Алфа 147 ТС 105 к.с. мисля , че няма вариатор, но разбира се ако греша може да ме поправите. Ламбда сондите са чисто нови и двете. Единственото, което мен ме съмнява е дебитомера или свещите. За дебитомера мисля обаче, че симптомите са малко по различни и той дава отражение главно във високите обороти, а не в ниските, разбира се отново може да греша
                          Колега , смени си дебитомера за да ти тръгне колата и да ме помниш с добро и не се занимаваи с глупости и свещи...
                          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                            Колега , смени си дебитомера за да ти тръгне колата и да ме помниш с добро и не се занимаваи с глупости и свещи...
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              .

                              аз няма да се изказвам че ще стане мазало.направо ме шашнахте,аре ве Bobo,обади се теб чакам.само изчакайте Bobo

                              Comment

                              Working...
                              X